Dnes je sobota 25. května 2019, svátek má Viola

  Gamespecial.cz » Strategické hry

Suroviny navíc z vykradených oáz

Publikováno: 14. 8. 2015

V Travianu jsou nutné suroviny na stavbu a vylepšení budov, polí a dolů, potřebujeme je k výcviku vojska a z obilí jsou všichni ve vesnici živeni. Proto se kromě zdrojů ve vesnicích musíme porozhlédnout i kolem. Jednou možností jsou oázy, ve kterých se suroviny nachází. Ty můžeme buď zabrat nebo vykrást. My se zaměříme na jejich vykradení.

Diskuse k článku (0)

Travian - nová vesnice

Publikováno: 5. 8. 2015

Rozšíření své říše o další vesnici je důležité pro celkový rozvoj a postup ve hře Travian. Musíme však k tomu mít velmi výkonnou ekonomiku a také potřebujeme postavit určité budovy, aby ji bylo možné vůbec začít stavět. Někdy se založením nové vesnice můžeme dostat z nepříjemného postavení té základní, která se může nacházet vedle agresivních nepřátelských hráčů.

Diskuse k článku (0)

Zaplacení bonusových služeb v Travianu

Publikováno: 21. 7. 2015

Online strategická hra Travian jde hrát sice zdarma, ale také si lze předplatit výhody, díky kterým získá hráč určité výhody, např. bonus při těžení surovin, rychlejší stavba budov nebo dát více úkolů do řady, abych nemusel být příliš často u počítače nebo mobilu. Nejjednodušší je platba pomocí mobilního telefonu.

Diskuse k článku (0)

Aliance v Travianu, jak ji založit či do ní vstoupit

Publikováno: 14. 7. 2015

Aliance je tým hráčů, kteří se ve hře Travian vzájemně podporují. Aby mohl někdo do aliance vstoupit, musí mít postavenou ambasádu na úrovni 1. Zároveň musí hráče někdo pozvat a sám hráč pak v budově ambasády pouze potvrdí vstup. Kdo je pouze členem, nemusí se už o ambasádu moc starat. Rozdíl je ale v případě, pokud chceme založit vlastní alianci.

Diskuse k článku (0)

Jak špehovat v Travianu

Publikováno: 6. 7. 2015

Špehování je v Travianu důležité, pokud chceme zjistit, jaké má některý z hráčů jednotky, obranné budovy či kolik má surovin. Volbu, jaké informace mají zvědové získat, se zaškrtává před odesláním jednotek do konkrétního místa. Abychom mohli špehovat, potřebujeme zvědy. U každého národa jsou pojmenováni odlišně.

Diskuse k článku (0)

Na co použít zlaťáky a kde je získat v Travianu

Publikováno: 30. 6. 2015

Do Travianu získáme několik zlaťáků na započetí hry za splněné úkoly. Samozřejmě si je lze kdykoliv dokoupit za reálné peníze. Pokud však máme omezený rozpočet, pak přemýšlíme, jak se zlaťáky naložit. Někdo je použije na produkci surovin, jiný na rychlé dokončení rozestavěných budov.

Diskuse k článku (0)

Travian – první úkol je rozpohybovat ekonomiku

Publikováno: 22. 6. 2015

Podobně jako v jiných strategických hrách, i v Travianu je důležitá ekonomika. Pokud je silná, lze nejen rozšiřovat vesnici a případně založit další, ale také se účinně bránit proti nepřátelům. Při startu hry dostane hráč začátečnickou ochranu. Je potřeba ji využít na co největší rozvoj ekonomiky. V této době tedy nestavíme žádné vojenské budovy, ale soustředíme se na ekonomiku. Obranu začneme vyztužovat až před koncem ochrany, kdy máme dostatek surovin.

Diskuse k článku (0)

Obrana za Galy v Travianu

Publikováno: 16. 6. 2015

Galové jsou doporučeni pro začátečníky. Stejně jako u ostatních národů, i Galové jsou závislí na své ekonomice. A protože po vypršení začátečnické ochrany budou chtít silnější hráči krást suroviny, bude potřeba připravit obranná opatření. Úkolem je, aby si útočník neodnesl kořist. A ještě lepší, když přijde o útočné jednotky.

Diskuse k článku (0)

Travian přes mobil

Publikováno: 4. 6. 2015

Strategická hra Travian sice nevyžaduje nepřetržitou přítomnost u počítače, ale je docela potřebné provádět v průběhu dne úkoly pro zlepšování ekonomiky, budov a trénování a pohyb vojska. A kdo nemá přes den možnost pracovat s počítačem, měl by uvažovat o alternativě, což naštěstí nevyžaduje nic navíc, protože většina uživatelů již stejně potřebné vybavení používá. Travian jde totiž hrát i pomocí mobilního telefonu.

Diskuse k článku (0)

Travian

Publikováno: 31. 5. 2015

Pokud je někdo příznivcem strategických her, pak určitě alespoň slyšel o hře s názvem Travian. Hrají ji tisíce hráčů, je úplně celá v češtině a hlavně si ji lze zahrát zdarma. Není potřeba nic instalovat, stačí se zaregistrovat a pomocí internetového prohlížeče hrát.

Diskuse k článku (0)

1 2

Copyright © 2013 - 2019 Gamespecial.cz - Kontakt - Podmínky užívání