Dnes je neděle 24. března 2019, svátek má Gabriel

  Gamespecial.cz » Strategie » Útok a obrana v Goodgame Empire

Útok a obrana v Goodgame Empire

Publikováno: 8. 11. 2015

Ve strategických hrách je nutné útoky promýšlet podle toho, jaké jednotky má protivník. Při útoku máme možnost nasadit jak jednotky pro boj na blízko, tak i střelecké jednotky. V Goodgame Empire je vhodné sledovat, jak silný má konkrétní jednotka útok, jestli je určená pro obranu či útok a podle toho ji nasadit. Nejprve však musíme na nepřítele poslat špehy. V opačném případě můžeme o armádu i lehce přijít.

Jestliže máme informace o nepříteli, lze poslané vojsko rozdělit tak, aby útočilo až do třech stran, a to na střed, na levé a pravé křídlo. Vhodné je k nim dát obléhací zbraně, které ulehčí průchod opevněním. Použít lze obléhací věže, žebříky, beranidla nebo štíty. Pokud chceme udělat rychlé napadení, měly by být zvolené i rychlejší jednotky a z toho důvodu sledujeme, jak rychlá jednotka je. Rychlost lze ovlivnit výstavbou stájí a před posláním vojska zaplatit koně, aby se pohybovalo rychleji.

Ani obránce však není bezbranný a může vybudovat velmi funkční obranu, počínaje rozmístěním obranných vojáků na hradby, zlepšit opevnění, úroveň věží a bran a rozmístit na ně obranné zbraně, jako vrhací kameny, kotlík se smůlou, opevnění hradní brány a další. Jestliže nechce být obránce sledován špiony, musí postavit strážnice a zvyšovat jejich úroveň.

Útok i obranu významně ovlivňují velitelé a kasteláni. Najdeme je ve vystavěném velitelství, kastelány pak později nalezneme v purkrabství, a přidělit jim lze různé vzácné předměty, které získáváme např. při útocích na hrady loupeživých baronů či při jiných bojových akcích. Poté je ve velitelství přetáhneme do polí příslušného hrdiny. U velitelů je vhodné dávat útočné bonusy a u kastelánů obranné.

Diskuse k článku (0)

Přečtěte si další články o hrách

Copyright © 2013 - 2019 Gamespecial.cz - Kontakt - Podmínky užívání