Dnes je neděle 24. března 2019, svátek má Gabriel

  Gamespecial.cz » Strategie » Nejrychlejší postup na vyšší úroveň v Goodgame Empire

Nejrychlejší postup na vyšší úroveň v Goodgame Empire

Publikováno: 26. 10. 2015

Úplně nejrychlejší postup hrou je nakoupit plno rubínu a zaplatit si všechny možné bonusy, počínaje ekonomických, rychlé stavění, vyšší produkce surovin a nákup vojska. Mnozí si však rubíny šetří na důležité akce, kdy potřebují urychlit ekonomiku či postavit nebo vylepšit budovy. Pokud tedy nemáme rubínů dostatek, nejlepší je plnit úkoly, které se objevují v pravém spodním rohu.

Dostává se za ně poměrně dost zkušenostních bodů a navíc dostáváme také odměny v podobě zbroje pro velitele a kastelány. Občas lze tímto způsobem získat i rubíny zdarma, dále také VIP body, jenž můžou zvýšit produkci surovin. Získat suroviny lze i nájezdy na loupeživé barony.

Jestliže přejdeme do města, za hradbami nalezneme postavy, u nichž je vykřičník. Pokud i zde plníme úkoly, dostaneme další suroviny a odměny, které lze využít pro rychlejší postup hrou. Jednoduché je to u stanoviště Shromaždiště žoldáků, kde plníme mise. Stačí zde pouhé stisknutí tlačítka a za pár minut dostaneme odměnu. Některé mise stojí zlaťáky, ale zato odměny jsou pak cennější.

Je vhodné se porozhlédnout také kolem hradu. Nalezneme zde vozíky, na nichž dostáváme nějaké suroviny zdarma. Jednou za určitý čas pak otevřeme truhlu, která se nachází v horním pravém rohu a i z ní získáme za aktivitu bonus. Jen je potřeba být stále online, aby se čas odpočítával.

Diskuse k článku (0)

Přečtěte si další články o hrách

Copyright © 2013 - 2019 Gamespecial.cz - Kontakt - Podmínky užívání