Dnes je pátek 30. září 2022, svátek má Jeroným

  Gamespecial.cz » MMORPG » Jak vylepšit healing v Guild Wars 2

Jak vylepšit healing v Guild Wars 2

Publikováno: 2. 2. 2015

Při plnění úkolů musíme myslet nejen na útok, ale i na obranu. Každý občas dostane nějaký ten zásah a pak je nutné provést léčení a obnovit zdraví. K tomu si nastavujeme a používáme určený skill pro léčení (healing). Je však také potřeba být pohyblivý a v pravý čas uhýbat před útokem. Někdy jsou ale nepřátelé rychlejší a pak používáme vše možné pro přežití.

Kromě vyváženého rozložení schopností pro obranu a útok v brnění, prstenech, amuletech a dalšího vybavení a správného nastavení traitů, je dobré použít dvou bonusů, které výrazným způsobem zlepší healing ve hře. V prvním případě to jsou dolyak runy. Ty zvyšují vitality a toughness, ale hlavně poslední bonus doplňuje každou vteřinu 52 health.

Další poměrně dobrou možnosti je použít nourishment s názvem Mango Pie. Ten dává nejen 70 vitality, ale také každou vteřinu 87 obnovení zdraví. Lze ho vyrobit pomocí craftingu nebo koupit v black lion trading company. Jestliže si toto vylepšení chceme vyrobit, musíme zvolit cooking station a musíme být master chef s rankem 400. K výrobě potřebujeme dvě ingredience.

První je Bowl of Mango Pie Filling. Recept je Mango, Lemon, Bag of Sugar a Bag of Starch. Mango koupíme v lokaci Straits of Devastation u Waypointu Fort Trinity, kde vyhledáme karma obchodníka jménem Agent Crandle, Lemon pak koupíme také u karma obchodníka, ale tentokrát v lokaci Gendarran Fields, u Cornucopian Fields Waypoint, kde vyhledáme obchodníka Milton Book. Další dvě suroviny koupíme od prodavače přímo u stanoviště.

Druhá je Ball of Dough. Recept je Jug of Water , Bag of Flour a Stick of Butter. První dvě koupíme opět u stanoviště od obchodníka, třetí pak buď v black lion trading company nebo bývá obsažena v báglech za poražení nepřátel v lokacích pro nízký level, např. v Queensdale.

Jestliže máme vše připravené, můžeme si vyrobit mango pie. Použijeme Bowl of mango Pie Filling, Ball of Dough a Cinnamon Stick. Cinnanon Stick lze buď koupit v Black Lion trading company nebo při těžení dřeva z aspen sampling např. v Queensdale. Po kliknutí na vyrobené jídlo budeme po dobu půl hodiny vylepšeni schopnostmi 70 vitality a gain health every second. Například ve WvW to výrazně přispívá při útoku nepřátel k udržení vlastního zdraví.

Diskuse k článku (0)

Přečtěte si další články o hrách

Copyright © 2013 - 2022 Gamespecial.cz - Kontakt - Podmínky užívání